Karel IPCS-IP Çağrı Merkezi ve Santral Çözümü
Karel tarafından geliştirilen IPCS ürünü tam olarak KOBİ’ lere hitap eden hem Çağrı merkezi hem de Telefon Santralı özelliklerini tek çatı altında toplayan entegre bir haberleşme çözümüdür.
Karel IPCS ile işletmeler için temel çağrı merkezi ihtiyaçları karşılanırken, aynı zamanda çalışanların kesintisiz olarak haberleşmesini sağlayacak IP iletişim sistemi de sunulur. Bu altyapısı ile işletmelere esnek bir çözüm ve verimlilik sağlar.
Temel Özellikler
IP İletişim Özellikleri
Entegre Ses kayıt
Mini CRM
Hızlı ve Esnek Çağrı Dağıtımı
Web Tabanlı Arayüz
Etkin Operatör Yönetimi
Uzak Operatör Bağlantısı
Mola Yönetimi
Web Tabanlı CRM Entegrasyonu
Web CM Entegrasyonu
Operatör Raporları
Gelen Çağrı Raporları
İptal Çağrı Raporları
Kuyruk Raporları
Güvenlik
SİSTEM MİMARİSİ
Başlangıç paketinde ;
– 1 Supervisor : Sabit
– 2 Operatör : 2’lik lisans ilaveleriyle maksimum 8 adede kadar artırılabilir.
– 20 adet IP abone desteği : 10’luk lisans ilaveleriyle maksimum 100 adede kadar artırılabilir.
– 30 Kanal SIP Dış Hat Desteği : 30 kanal ilavesiyle maksimum 60 kanal olabilir.
– IP Telefon Santralı Özellikleri
– Kuyruk Tanımlama
– Ses kayıt (Tüm Abone ve operatörler)
– Mini CRM (Not alma destekli)
– Esnek çağrı dağıtımı
– Web tabanlı arayüz
– Etkin operatör yönetimi
– Gelişmiş çağrı dağıtımı (Robot)
Dilerseniz çok da pahalı olmayan bir PC de (Centos uyumlu PC, min. 4 core, i3 cpu , 4 GB ram, 1 TB disk)
Dilerseniz sanal server üzerinde çalışabilmektedir.