
KAREL IPS400 IP SANTRAL
KAREL IPS400 IP SANTRAL
KAREL IPS400 kendisi küçük sunduğu özellikler açısından oldukça büyük bir üründür.
30 yılı aşkın sektörün öncüsü olan KAREL Argesi tarafından geliştirilen IPS400 ip santral özelliklerinin yanı sıra
temel çağrı merkezi özelliklerini üzerinde barındıran iletişim platformudur.
Avukatlık büroları, turizm acentaları, satıs ofisleri gibi müsteri hizmeti sunan küçük ve orta büyüklükteki isletmeler için kolay
ve etkili bir iletisim saglar.
IPS400 GENEL BAKIŞ
• IPS400 baslangıç paketinde 1 Supervisor, 2 operatör, 5 adete kadar analog hat ve abone port destegi sunar
• IPS411: 1 dıs hat, 1 iç hat, 1 Supervisor, 2 operatör, 100 IP abone, 30 SIP Dıs hat destegi
• IPS420: 2 dıs hat, 1 Supervisor, 2 operatör, 100 IP abone, 30 SIP Dıs hat destegi
• IPS441: 4 dıs, 1 iç hat, 1 Supervisor, 2 operatör, 100 IP abone, 30 SIP Dıs hat abone destegi
• Iki adet ethernet portu destegi sayesinde ayrı ethernetten sip trunk hattı saglayabilen operatörlerle kullanım imkanı sunar
• Aynı anda konusabilen IP abone sayısı : 140 (Ses kayıt aktifken 70)
• Kodekler : G.711 A-law/U-law, G.722, G.729A/B, iLBC, GSM, T.38
• Entegre ses kayıt sistemi (Ürün üzerinde 20.000 dk ses kayıt ve sesli mesaj kapasitesi mevcuttur)
• Ses kayıtların USB disk’e kayıt imkanı
• Entegre robot operatör ve sesli mesaj servisleri
• Sesli mesajların ve ses kayıtlarının e-posta ile paylasımı
• WebCM ile görüsmeleri raporlama
• Karel Mobil uygulaması ile akıllı telefonlardan santral abonesi olarak dahili numara ile görüsebilme
• Bilgisayara yüklenen yazılım tabanlı telefon ile internet
üzerinden görüntülü iletisim, konferans ve mesajlasma imkanı
• Abonelerin mesguliyet ve durum bilgisini görüntüleme,
• IP aboneler ve dıs hatlar arasında görüntülü görüsme imkanı
• QoS destegi ile IP görüsmelerde yüksek ses kalitesi
• 100’ün üzerinde programlanabilir kullanım özelligi
• Özel telefon setleri ve standart telefonlarla uyumlu kullanım
• Web arayüzü üzerinden telekonferans yönetimi
• Çoklu dil destegi (IVR üzerinde Türkçe, Ingilizce, Almanca, Çince, Fransızca, Rusça, Ispanyolca, Italyanca entegre dil destegi)
• Güvenlik duvarı
• Masaüstü ve duvara montaj
• Internet üzerinden otomatik güncelleme .
IPS400 GELISMIS SANTRAL ÖZELLIKLERI
• Gelen çagrıların kuyrukta bekletilebilmesi ve sıra numarasının okunması (ÖNEMLİ)
• MiniCRM’de kayıtlı kisi aradıgında telefonda ve web arayüzünde arayan kisi isminin görüntülenmesi (ÖNEMLİ)
• Dıs hatta yapılan cevapsız/mesgul çagrılardan geri arama geldiginde arayan kisiye otomatik olarak yönlendirme (ÖNEMLİ)
• MiniCRM’de tanımlı müsterilere özel yönlendirme dahili numarası tanımlayabilme. Böylece müsteriden gelen çagrı otomatik karsılamaya baglanmadan direk ilgili dahiliye veya kuyruga yönlenir.
• MiniCRM’e girilen onbinlerce kaydın sistemdeki ip telefonlar tarafından rehber olarak kullanılabilmesi (ÖNEMLİ)
• Abone bazlı rehber grupları olusturabilme (her abone için farklı rehber sunulabilir)
• Anons sistemi olarak kullanım imkanı (Destekleyen IP telefonların tek tus üzerinden toplu olarak otomatik açılması
ve anons yapılması)
• Gelismis Sef Sekreter senaryoları
ÇAGRI MERKEZI ÖZELLIKLERI
• Mini CRM
• Hızlı ve Esnek Çagrı Dagıtımı
• Web Tabanlı Arayüz
• Etkin Operatör Yönetimi
• Uzak Operatör Baglantısı
• Mola ve Mola Raporlaması
• Web Tabanlı CRM Uygulamalarıyla Pop Up Entegrasyonu
• Operatör Raporları
• Gelen Çagrı Raporları
• Iptal Çagrı Raporları
• Kuyruk Raporları
GÜVENLIK
• SNMP
• HTTPS
• Entegre gelismis firewall sayesinde nat arkası senaryolarında
güvenli kolay kullanım
• Atak kontrol (Hatalı sifre ve yogun baglantı denemelerinde
otomatik IP engelleme özelligi.